Posledné recenzie (13)
Titanic (1997)
Skvělý snímek, kde není co vytknout krom délky. Místy mi to přijde až moc dlouhé, jinak jak říkám vše je prostě luxusní.
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Asi nejlepší Marvel film. Humor a vážnost je zde skvělé vyvážená a přesně tak i postavy a jejich čas na plátně a vlastně. Příběh je hlavně o Thanosovi a jeho cestě "pomoct" vesmíru, kdy mu v tom chtějí zabránit avengers. Chci jen říct že jsem to vůbec nečekal jakože chvilkami jsem mu i fandil i když si myslím že mohl vymyslet něco lepšího no.
Iron Man 3 (2013)
I přes pár velmi nelogických věci jsem si film užil. Líbí se mi to že si Tony velkou část filmu radí i bez obleku, má tady zajímavý charakterový vývoj a celkem fajn soundtrack. Mimo jiné jsou tady velmi nelogické věci, nezajímavý zaporak a nic moc zvrat.