Recenzie (140)
Ja, legenda (2007)
Jednoduše Skvělé!
Plnou parou vzad! (2002)
tenhle film sednul Rogerovi Moorovi daleko víc než všichni Bondove, který hrál
Zoolander (2001)
tohle je jeden z těch filmů, kterej je tak blbej až je skvělej
Navždy Batman (1995)
za hudbu ***
A-Team: Posledná misia (2010)
Super obsazení
Game Page (1998) (relácia)
Ale jo časopis Level a Score na TV
Nehanební bastardi (2009)
hlavně Italština ....a parádní Brad Pitt a Christoph Waltz
Trója (2004)
Sice to nemělo nic společného s oním Eposem, ale mělo to spád a začátek kdy chlapec jde vyzvednout Achila a ten místo aby bojoval se válí se třema ženskejma, za to nemohu dát míň než 3 hvězdy
Zoznámte sa, Joe Black (1998)
Tenhle film mě seznámil s nelepší skladbou všech dob v podání Izraele Kamakiwo Ole - Somewhere over the rainbow na konci filmu a proto ho mám tak rád. Ale jinak je to i slušně natočené :-)
Dallas (1978) (seriál)
Vím o případu kdy jeden známy přistihl uklízečku, která strašně plakala a zeptal se jí co se jí stalo a ona svým roztřeseným hlasem řekla Bobyho z Dalasu zabili a plakala dál!!! Ale naštěstí scénáristi vymysleli, že se to jen Bobbymu zdálo