Recenzie (247)
Salton Sea (2002)
První hodinu jsem měl za to, že je to komedie .. zbytek filmu mě rozebral. Nejen scénář, ale celkově po technický stránce to prostě nemá chybičku.. super filmek
12 hrdinov (2018)
Je to samozřejmě hrozná sračka, ale dá se na to úplně v pohodě koukat .. a pod vlivem je to i sranda )
Dievčatá, do toho! (2000)
Předvídatelný a typicky americky idiotský, stupidní a trapný .. jako film katastrofa, ty dvě hěvzdy jsou za úplně něco jinýho )
Inside Eden's Gate (2018)
Perfektní úvod ke hře .. nechápu, co na tom nechápete p:s tohle je ale stejně můj nejoblíbenější https://www.youtube.com/watch?v=CgVYgsqZbBU
Mládeži neprístupné (2013)
Hugh Jackman a Liev Schreiber ... na mě udělali opravdu dojem :)) Jinak je to samozřejmě totální zhovadilost, což ještě ale neznamená, že se mi to nemůže líbit..
Vtáky noci a fantastický prerod jednej Harley Quinn (2020)
Ještě jsem neviděl film, ale na Margotku se fakt těším )
Rýchlo a zbesilo: Hobbs & Shaw (2019)
Nesnáším to jejich umělý bratříčkování .. na druhou stranu, občas jsem se zasmál (i když asi tam, kde to scénář nepředpokládal) a pokud budu předstírat, že fyzika neexistuje, jako akční film to jakžtakž ujde.. V každým případě je to sračka, co si budem povídat Komentář od "Lima" - naprosto souhlasím..
Hurá do basy (2006)
Komedie, ke které se rád vracím
Zaklínač (2019) (seriál)
Jakožto skalní fanoušek příběhu a vášnivej hráč, je to pro mě splněnej sen .. Kéž by to byl druhý pokus o zfilmování her, páč co si budem povídat, je jich spousty a s perfektním příběhem, který na to jen čekají.. Uweho Bolla to sice napadlo, ale je to Němec, takže předem prohraná bitva i s celou válkou.. Mass Effect a Half Life už měly být dávno natočený :) (Tajně doufám, že v seriálu zaslechnu jeden song ze hry (silver for monsters) - EDIT - tak ne, není tam, kua!)
Kontakt (1997)
Nejen tenhle film mě jako malého naočkoval, ale mohu prohlásit, že i díky němu jsem dnes hrdým majitelem teleskopu nexstar 6se Pro mě srdcovka, kterou neumím hodnotit objektivně.. takže plnej pekáč!