Posledné recenzie (4)
Atomic Blonde (2017)
Už jen kvůli té jedné scéně to stojí za to vidět. Guilty pleasure. Celkově ve skutečnosti moc snaživě efektní, než opravdu dobré, ale člověk nemůže všemu měřit stejným metrem.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek - Série 1 (2017) (séria)
Podobně jako seriál Manhattan stojí i Mindhunter na velmi dobrém scénáři a odpovídajícím způsobem kvalitní režii a herectví (dostatečně výrazné a svérázné, ještě ovšem ne manýristické). Smysl směřuje jinam, než kam je člověk zvyklý z množství všudypřítomných mystery hledět - nejde o velké vyšetřování, nýbrž o vývojový příběh. Vrstvy, které zajímavě odkrývá, se týkají osobních proměn v rámci vývoje hnaného ambicemi; dále pak obrazem společenským (nikoli ovšem nutně společenskokritickým) - z hlediska společenské normality, jež je nucena zkoumat a konfrontovat se se svým nejvyšinutějším okrajem.
Reykjavík (2016)
Jeden z těch filmů, co se vám snaží namluvit, že intelektuál = sentimentální idiot. Celkově v žánru romcom ovšem spíše nadprůměrný snímek. Několik nápadů, díky kterým není úplně špatný.