Recenzie (27)
Po zániku Zeme (2013)
Docela fajn nápad a i provedení, to už ale má dnes skoro každý film...něco tomu chybělo a Will i Jaden toporni až hrůza...
Hotel Transylvánia (2012)
Skvele jsem se bavil...
Lúpež po taliansky (2003)
Prostě líbí...
Dědictví aneb Kurvaseneříká (2014)
Nic z původního dílů nezůstalo ,jen parodie kam až se dostal český film ...dokoukal jsem to se sebezaprenim a nikdy více!
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
Až na šíleného legolase který popíral fyziku snad v každém záběru to bylo důstojné zakončení trilogie...není to LOTR a téma a krajina je už dávno vydojena do morku kosti...ale stálo to za to jít do kina...
Robocop (2014)
Slušně natočeno,až na výjimky dobrý výběr herců... Nenudil jsem se.
Transcendencia (2014)
Nemastné,neslane....čekal jsem kdy už něco,cokoli kloudného vypadne ze scénáře,a až při titulcích mi došlo ze asi nic...
Dobrodružstvá pána Peabodyho a Shermana (2014)
Skvělá zábava
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Amazing efekty Elektra,
Vlk z Wall Street (2013)
Úžasný di Caprio,jen moc dlouhé... :-)