Posledné recenzie (7)
The Haunting - Záhadné sídlo Bly (2020) (séria)
Scénáristicky, vypravěčsky a za mě tedy i příběhově skvělé dílo. To, že tato řada byla méně hororová a strašidelná než ta první mi jako nedostatek nepřijde, ba naopak mi to v kontextu s celkovou atmosférou příběhu přijde skvěle vybalancované a líbí se mi i více. Flanagan se asi konečně našel a prostě jede bomby!
Cesta do fantázie (2001)
Sice znám Spirited Away odmala, takže k tomu mám velkou citovou vazbu a tudíž tím může být ovlivněno mé hodnocení, ale skutečně je to ta nejlepší pohádka, jakou jsem kdy viděla. Miyazaki má naprosto jedinečný vypravěčský dar a umění vložit do filmu takové množství emocí, kouzel a fantazie, že to všechno člověk ani není schopen na jedno zhlédnutí pojmout. Společně s hudbou od Joa Hisaishiho vytvořil něco, co bude v lidských srdcích žít ještě dalších několik desítek let.
Antiviral (2012)
Nemyslím si, že by k tomuto v reálné společnosti mohlo dojít, ale to neznamená, že neexistují jedinci, kteří by si klidně filcky od Lady Gagy píchnout nenechali. Je to rozhodně velmi povedená fikce o tom, kam by až posedlost celebritama mohla zajít. Film se může pyšnit skvělými prvky jako je například zajímavá vizuální stránka (často černobílé prostředí s bledými tvářemi postav a do toho sem tam nějaká červená rtěnka či krev) nebo až nechutná atmosféra, ale herecký výkon Caleba Jonese tomu všemu nasadil korunku.