Posledné recenzie (1 808)
Star Trek: Discovery - Whistlespeak (2024) (epizóda)
Takový klasický TNG příběh v digiéře Volume technologie. Neurazí, ale bohužel stále plakáme a povídáme si o citech mezi tisíci gendery. Minulý díl nabídl více.
Šógun - Červené nebo (2024) (epizóda)
Do píče...kua PROČ?????
Hry o život: Balada o hadoch a vtáčatkách (2023)
Začátek až do konce Hladových her byl velmi působivý, správně temný a ukazoval nám Snowa v rovině toho, že nechce žádnou lovestory, jen pragmaticky vyhrát, aby dostal prachy na studium jeho vysněné univerzity. Po jeho umístění ve 12.kraji však dochází k překotnému a místy dost nepřehlednému vnitřnímu převratu Coriolanuse ve svini, se kterou si pak náležitě vyhrál démonický Sutherland. Bohužel jsem to Blythovi, ačkoliv se snažil, moc nevěřil. To uvěřitelněji se činila Rachel Zegler. Vizuálně velice atraktivní film, který se ale vypravěčsky v závěrečné čtvrtině moc nepovedl, alespoň tedy pro mě, jakožto jsem ho moc nepochopil. Za ty předchozí velmi povedené a temné tři čtvrtiny - 60 %
Posledný denníček (3)
Králova řeč
Tak mi při sledování tohohle filmu došlo, jak kouzelná je britská angličtina. Shit, Shit, Shit... :-))