Posledné recenzie (21)
V mene kráľa 2 (2011)
Dolph, středověk, příšery, magie...? Hmm... Tak to nefunguje. Dám asi 5%...
Agent Cody Banks 2 (2004)
Tenhle film je ztráta času... Co říct víc...
Doživotie (1999)
Řekl bych že je to víc dramatické než vtipné, ale to je možná dobře. Když to funguje, tak proč né... Tak trochu jiný pohled na osudy vězňů... Dal bych 80%.. Myšlenka na závěr: Neber nikomu koláč...