Recenzie (6)
Fallout - Konec (2024) (epizóda)
Perfektní. Brotherhood of Steel lepší, syrovější v seriálu než v posledních hrách dokonce. Škoda že nejde dát šestá hvězda za junk jet s panenkou.
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Neuvěřitelný jak jde příběh o imbecilním kanibalovi podat s nosnejma silnejma myšlenkama často působícíma až jako protiklad běžný kriminálky. Malý mouchy to má, jako kolísavej přízvuk Markoviče, scénu s Husákem nebo ne zrovna silný finále. Na Česko skvělý, poctivý.
Napoleon (2023)
Epizodická nuda podle Wikipedie šmrncnutá historickejma nepřesnostma. Joaquin Phoenix je brutálně přeceňovanej, jediná něho poloha je drmolit, mračit se a chovat se nevysvětlitelně divně. Navíc nejzajímavější na Napoleonovi je nízký věk, ve kterým dosáhl svých úspěchů. Phoenixovi je vizuálně tak 55 celej film. Zaměření na vztah s manželkou bylo dost na sílu a úplně irelevantní. Hvězda za hezký bitvy.
Osada - Epizoda 2 (2023) (epizóda)
Kolečko se na to normálně vykašlal a napsal 10 dílů slaboty jenom z povinnosti vůči ČT. Škoda.
Light & Magic (2022) (seriál)
Když filmy točili lidi, který to baví, místo korporátních kalkulů bez duše. Dost podrobnej, hodně emotivní dokument o skupině frajerů, bez kterejch by nebyla kinematografie tam, kde je. Geniální.
Nadějné léto (2022)
Prostě blbej film, co říct víc. Jakože ale fakt vůbec nic vzdáleně zajímavýho ani k zamyšlení nejde najít. Porota KVIFFu asi losuje ty filmy.