Obľúbené filmy (10)
Čierny jastrab zostrelený (2001)
Spolu s Ryanem nejlepší válečný film vůbec. Objektivní a syrový pohled do počátků moderního válčení.
Forrest Gump (1994)
Já myslím že tady se nemáme o čem bavit. Silný příběh člověka, na pozadí nejdůležitějších milníků 20. století. Inteligentí, vtipné, provokativní,...prostě film na který se můžete podívat 10x a pokaždé vás dostane
Počiatok (2010)
Záměrně jsem si vybral Inception jako svůj 1000. ohodnocený film a je to jeden ze skutečně minima filmů u kterých mi těch 5 hvězdiček nestačí. Inception je nehorázně silný v detailech, celý film pak působí jako geniální mozaika...je nejen skvěle napsaný, ale hlavně díky Nolanovi i mistrovsky natočený. Na konci zíráte s otevřenou pusou na titulky a pořádně nevíte kde jste, ve snu nebo v realitě? Nolanovi se tohle vnuknutí povedlo na 100%, bude ještě dlouho hodně lidí nahlodávat:) ...pokud toto nebude stačit na Oscara tak už vážně nevím
Interstellar (2014)
Typicky Nolan, znovu prekracuje hranice chapani bezneho smrtelnika. Tohle je proste uplne jina kategorie a jiny level. Po nezvykle pomalem rozjezdu, zacne Interstellar bez milosti trhat na kusy i Inception a ve finale z nej dela pribehove lehce stravitelnou jednohubku.
Bournovo ultimátum (2007)
Bourne vygradoval k naprosté dokonalosti. Nemohlo to být lepší
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
Nejlepší díl nejlepší filmové ságy všech dob.
Zbohom, baby (2007)
Když sem minulý týden hodnotil Východní přísliby myslel jsem si že nic lepšího jen tak nepříjde...ale po Gone Baby Gone beru všechno zpět, tohle bylo naprosto úchvatné, tolik zvratů a ten šok na závěr. Po skončení filmu sem se pokoušel zapřemýšlet jak bych se asi zachoval já...hranice mezi dobrým a špatným je neuvěřitelně tenká...Affleck je borec, a jeho brácha taky
Americká krása (1999)
Po všech stránkách skvělý snímek...ne vždy mě oscarové filmy úplně nadchnou...ale tady s čistým svědomím dávám 5 hvězdiček...ještě teď umírám smíchy ze scény kde Wes Bentley učí polonaháho Kevina Spaceyho balit jointy
Temný rytier (2008)
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Vsechno, co jsem na Marvelu mel rad, rozdrcene na prach...doslova