Obľúbené filmy (10)
Temný rytier (2008)
Best Movie Ever !
Návrat do budúcnosti 2 (1989)
Memento (2000)
Votrelec (1979)
Bylo mi 6 let a počůral sem se u toho !!!!
Predátor (1987)
Fontána (2006)
Interstellar (2014)
District 9 (2009)
Nie, nie (2022)
Na konci filmu jsem mohl říct jen jedno NENE !