Recenzie (24)
Pražské orgie (2019)
Bohužel,typická Pavlásková posledních třiceti let.Tedy velký špatný.
Bosch (2014) (seriál)
Jeden z nejlepších policejních seriálů,skvělá atmosféra a vibe,nejlepší titulková sekvence.
Australian Survivor (2016) (relácia)
Když nemůžeš,tak přidej - je zřejmě heslo i australských soutěžících, když výzvy dosahují často epických,bolestných rozměrů.Jakožto fanouškovi Survivoru mi vyhovuje i větší počet dílů umožňující lépe vykreslit charaktery a přitom nesklouznout k nudné vatě.Sezóna 7 - All Stars ,má také konečně oldschool dominantního vítěze a zrodila i další legendu, koukněte na to.
Narcos: Mexiko (2018) (seriál)
Tady psal scénář sám život,nemám problém,snad pouze El Chapo si v další sérii už pořídí knír.
Servant (2019) (seriál)
Být to hodinová epizoda Black Mirror,bylo by určitě o hvězdu víc.Takto musím hodnotit jako ztrátu času,když při celkové stopáži zůstaly paranormální jevy bez vysvětlení a finále vlastně nikde.
Outsider (2020) (seriál)
Zpočátku temný případ,tedy ok,následně zjištění,že se jedná o fantasmagorii a dva díly trvalo,než jsem na to přistoupil.To už ale bohužel přišlo předčasné finále,natahované tři díly,o rozpačitém konci nemluvě.Takže sumasumárum,jednou je až dost.
Richard Jewell (2019)
Nominace na Oscara: Režie:Clint Eastwood Herec:Paul Walter Hauser. Vedlejší muž.:Sam Rockwell Vedlejší žena:Kathy Bates. Film samozřejmě.Pokud ne,tak to nás čeká skvělý filmový rok.
Sedící slon (2018)
Pokud by každá scéna byla o polovinu kratší,stouplo by nepřímo úměrně i mé hodnocení na čtyři.
Drahokam (2019)
Neuvěřitelně nesympatické postavy,uřvané a komplet zralé na facku mi asi znemožní opakované zhlédnutí,nicméně tak to určitě mělo být a nelze jinak,než plný počet.
Nevesta na zabitie (2019)
Ty dvě hvězdy jsou za poslední dvě minuty.