Recenzie (303)
50x a stále po prvý raz (2004)
Za nápad tleskám, za konec ne a za herce už vůbec
Sirotinec (2007)
Horor je to vážně dobrý, určitě se to spoustě lidí líbí, ale nevím proč, mě to neoslovilo. Škoda...
Veľmi nebezpečné známosti (1999)
Jo, tak tohle můžu... Velmi poutavý thriller nutící k zamyšlení
Wall-E (2008)
Tak u tohohle jsem se vážně pobavila. Wall-E je rozkošnej, ale ty lidi, vypasený jak prasátka, co neumí ani chodit mě pobavili ještě víc. :-)
Skala (1996)
Já bych to snědla....
Scary Movie 4 (2006)
Teda.... Hodně slabý. Pořádně sem se nezasmála ani jednou.
Svadba môjho najlepšieho priateľa (1997)
Hezký film...
Charlieho anjeli 2: Na plný plyn (2003)
No... Už se opakujou po prvním díle....
Sedem (1995)
Skvělé obsazení, dobré výkony, dobrý děj......
V moci diabla (2005)
No.... Celkem strašidelný