Recenzie (45)
RocknRolla (2008)
Obdivuhodný film, plný komických a vážných situacích s gangskou zápletkou. O tom jak gangster okrade gangstera :)
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (séria)
Co říct, prvních 8 řad červeného trpaslíka je snad klasika pro každého z nás, ale tří závěrečné díly jsou pro mě docela zklamáním. První dva díly z poslední řady se mi opravdu vůbec nelíbili, u prvního dílu jsem se nezasmál ani jednou u druhého asi jednou. Tředí díl z poslední série mne docela pobavil je asi nejlepší z těch posledních je opravdu sentimentální ale pěkný.
Invázia (2007)
Film s vcelku dobrým nápadem, skvěle obsazenými herci, ale bohužel nic moc natočený režie v tomto případě moc nepřekvapila...
Max Payne (2008)
Hodnotit Maxe Payna je pro mě dosti těžké. Vizuální stránka filmu je opravdu vynikající (tím myslím Olgu Kurylenko, tak i velmi dobře zpracované Valkýry) příběh je místy sice "břitký" a předvídatelný). Ale vzhledem k tomu že jsem fanda her s Maxem Paynem je mi příběh blízký. Takže fil mě docela potěšil zvláště scéna s Olgou v posteli, takže dávám 3*
Pošta pro tebe (2005) (relácia)
Jedna hvězdička za snahu dát lidi dohromady...
Čierny prízrak (1986)
Film který jsem viděl kdysi na základní škole a doslova mě uchvátil, kladňák, padouch a pomsta, navíc Ch.Sheen je dobrej a to jeho auto je fakt "fáro". I když se na film dívám po letech znovu a znovu na síle příběhu (tedy pro mě to nic neubírá). Rozuzlení na konci jsem opravdu nečekal. Doporučuji každému milovníkovi filmových Béček z 80-tých let...
Maj kompjutr (2002)
Velice "autobiografické" viděl jsem v tom sebe a větinu svých kamarádů, ale přitom jsem se u toho i dost nasmál...
Dobrodružstvá kriminalistiky (1989) (seriál)
Velmi zajímavý seriál jeden z nejlepších "dobových" seriálů, které u nás vznikly. Velmi povedená procházka snad všemi důležitými kriminalistickými metodami. Se skvělými herci a skvěle zahranými všemi hlavními postavami.
Dexter (2006) (seriál)
Rozhodně jeden z nejoriginálnější seriálů, co jsem měl možnost shlédnout. Podle popisků jsem nevěděl co čekat, ale seriál jsem si zamiloval po pár minutách. Seriál je opravdu neotřelý. Příběh je chytlavý, vtipný a Dexter je vlastně takový temný hrdina, takže proč mu nefandit. První řada mě opravdu i svým závěrem nadchla a narychlo jsem sháněl druhou řadu, den před tím, než jsem odjížděl na služební cestu. Onu druhou řadu jsem shlédnul skoro v kuse během jednoho a půl dne. U ní mě trochu mrzí rychlé vyvrcholení tolika komplikovaných "uzlů" seriálu (ale kdyby to bylo to samé jako v předchozí řadě asi by mě to musím uznat nudilo). Nicméně moc se těším na 3-tí řadu která je jak jsem slyšel neméně dobrá. PS: Vynikající soundtrack k první řadě doporučuji.
Kuriér 3 (2008)
Frank se vrátil, je opět s novou krásnou A8čkou ve verzi W12(se sport packetem), které se fakt nedá odolat, a přepravuje v ní okouzlující (jak kdy :) ) Natalii. I přes to že se z A8my stává občas "létající koberec", je podle mě tendo díl, ve kterém Frank porušuje všechna svá pravidla, je rozhodně lepší než díl druhý a rozhodně podle mě dosahuje i kvalit dílu prvního. Ano jsem obdivovatel vozů Audi, Jasona Stathama, krásných žen (těch samozřejmně více než Stathama) a celé série. Ale přiznejme si že kdyby nebyly filmy jako tyto jak bychom poznali ty opravdu kvalitní :)