Recenzie (15)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Asi jsem trošku podceňoval starší filmy, budu to muset přehodnotit. 5/5
Kocúr v čižmách (2011)
Příjemný animák na odreagování
Creed II (2018)
Pro mě absolutní ztráta času, příběh o ničem, nudné a nesmyslné scény, jediné co bych pochválil byli příchodové scény creeda a poslední fight.
Riverdale - Kapitola 40: „Velký únik“ (2018) (epizóda)
Splynutí G&G a příběhu je boží a opět mi vrací ten pocit záhady jako byl v předchozích sériích.
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
HALÓ?
Fakjú pán profesor 3 (2017)
3.5/5 Ten konec to tak nějak zachránil.
Původní - Živý a zdravý (2014) (epizóda)
Flashbacky ohledně Marcela jsou super!
Upírske denníky - I Was Feeling Epic (2017) (epizóda)
Boží konec :)
Hrozba z temnoty - Ladies Drink Free (2017) (epizóda)
Dean opět pobavil :D
Strážcovia Galaxie 2 (2017)
Rozhodné zatím nejlepší film roku 2017 :)