Posledné recenzie (158)
Black Widow (2021)
Skvělý snímek plný akce a zajímavé zápletky. Špatně je pouze mírný feminismus, kdy je mužská postava Red Guardiana skoro pořád ztrapňována, tohle byla asi jediná, ale viditelná chyba, jinak je to skvělý díl.
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Skvělý díl, akorát na začátku spíš zaujme akcí a blbinama, než dobrodružstvím. Adam Warlock má představitele známého, kdo jel hororovku na PS Dark Pictures: Little Hope. V tomto díle je to takové, že Rocket tam vlastně je i není, Star Lord a Gamora spolu vlastně nejsou i jsou, jinak je to paráda, ovšem ten závěr je rozporuplný.
Čierny Panter: Navždy Wakanda (2022)
Pětihvězdičkový snímek to není jenom proto, že ve vesmíru a v časové linii, kde se tento díl odehrává, Black Panther krátce po začátku už fyzicky nežije. Možná jen Doctor Strange a Loki vědí o vesmírech a jiných časových liniích, kde Black Panther žije dál...