Recenzie (70)
Star Trek: Discovery - Mirrors (2024) (epizóda)
Hloupoucke a nevkusne.
Duna: Časť druhá (2024)
Natahovana nuda, jako jednicka, ale trochu lepsi.
Star Trek: Discovery - Under the Twin Moons (2024) (epizóda)
Nevkusne, hloupe. Neni mozne to hodnotit jinak nez odpadem.
Star Trek: Discovery - Rudá směrnice (2024) (epizóda)
Nevkusne, hloupe a zbytecne. Nic pro vzdelaneho a inteligentniho divaka.
Castlevania: Nokturno (2023) (seriál)
Nudna hlavni zaporacka, V puvodni serii byly zaporacky upirky mnohem zabavnejsi.
Castlevania - Byla to podivná jízda (2021) (epizóda)
Vláďa dostal druhou šanci, to je pěkné. Ale co ty miliony mrtvých co má na svědomí?
Blade (1998)
Je to stylovka, ale silne nelogicka. Podle blada ma jen Blade pravo byt upirem a zustat na zivu. A ostatni maji holt smulu. I kdyz to treba byli slusni lide, tak jakmile je kousne upir, tak jsou pro Blada tercem.
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Hodnoceni srazi nektere hodne stupidni sceny pri nichz umiraji zajimave postavy. 👎
Bratia (2023)
Chybi tam jejich nejvetsi zlociny, diky kterym nedostali statni vyznamenani. Nepochopitelne...
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
CImrmany zboznuji, ale vrazdit zviratka jen kvuli filmu si nic jineho nez odpad nezaslouzi.