Recenzie (1 708)
Power Players (2019) (seriál)
Týpek se zmenšuje do podoby hračky místo toho, aby problém vyřešil hned jako člověk bez sebemenšího problému. Stupidní koncept.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Myslím, že Chrám zkázy konečně překonal status nedoceněného filmu. Pátý Indy se svou kvalitou řadí na úplný chvost celé ságy naprosto poprávu. Horší než 4. díl? Zcela určitě.
Flash (2023)
Je smutné, že film s takovým rozpočtem v roce 2023 je horší jak trikama tak scénářem, než televizní seriál z roku 2014. Minimálně první tři řady ho strčí do kapsy stoprocentně.
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Opravdu může být s takovýmto filmem nějaký režisér spokojený?
Zabijakov osobný strážca (2017)
"Čau, ctihodný sestry. Která si mě vezme na klín?" -Darius Kincaid-
To (2017)
"Drahý Richie, promiň, že jsem se ti minulej měsíc vysral do batohu. Užij si prázdniny." -Richie-
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
"Buď poletí to prase nebo vaše zboží." -Barry Seal-
Dunkirk (2017)
"Muži v mém věku téhle válce velí. Proč bychom měli mít jen povoleno posílat do ní děti?" -Dawson-
Atomic Blonde (2017)
"Tak kuřbuřt? Vážně?" -Emmett Kurzfeld-
Spider-Man: Návrat domov (2017)
"Nepřežil bych, přijít na výletě o studenta.... Dalšího." -učitel-