Posledné recenzie (5)
Naše dovolená a jiné pohromy (2014)
Dlouho jsem neviděla takto povedenou komedii. Film jsem sledovala ve vlaku a litovala všechny, které mé výbuchy smíchu rušily z podřimování. Bavila jsem se od začátku až do konce. Doporučuji všem, kteří chtějí vidět milý komediální film na úrovni a pokochat se pohledem na kouzelnou skotskou krajinu.
Toast of London (2012) (seriál)
Jako příznivec britského humoru jsem si nemohla nechat tento seriál ujít. Děj je mnohdy velice absurdní. Někdy tak moc, že si říkám, jak tohle mohlo Berryho vůbec napadnout. Ve srovnání s IT Crowd, Vicious, How not to live your life nebo Mighty Boosh je to opravdu slabý čajíček, nicméně párkrát jsem se od srdce opravdu zasmála.
Dokonalý zmysel (2011)
Kdysi mi Perfect Sense doporučil známý se slovy: "Je to zajímavej film, by se ti mohl líbit.." A taky že líbil. Dokonce se z něho pro mě stala klasika, ke které se v pošmourných dnech ráda vracím. :) To, že je film postaven hlavně na emocích považuji za klad. Je málo snímků na úrovni, u kterých vybrečíte veškerou vodu v těle. :D Dávám 5* - za originální příběh, který diváka (asi hlavně citlivější povahy) emočně zniční, dokonalý soundtrack a Evu Green, do které jsme se po tomto filmu bezmezně zamilovala.