Recenzie (834)
MacGruber (2010)
Až na pár povedenejch fórků všechno špatně. Sice jsem fanda do MacGyvera nikdy nebyl, ale přijde mi, že kromě podobnýho jména a účesu ho tu vůbec neparodovali. A hrozně mi vadí WIll Forte, kterej má charisma a šarm německýho ovčáka po transplantaci hlavy.
Perníkový tatko (2008) (seriál)
NEJLEPŠÍ SERIÁL VŠECH DOB
Highlander (1986)
Ta hudba od Queenů je excelentní, dokonce to má i zajímavej příběh a fajnový finále. Jen bych tak dvacet pětadvacet minut vystříhal.
To je koniec! (2013)
To je přesně ten střih pitomý komedie, kterej je prostě jednou za čas potřeba jako ďábel. Totálně gumová zápletka, postavy, co se chovaj jak idioti a fórky o hulení (pinďourů i trávy), masturbaci, vydloubávání očí. Za cameo Backstreet boys dávám čtvrtou hvězdu.
Rivali (2013)
Formule mě nikdy netáhly. A vůbec jakýkoliv automobilový závody. Nebavilo mě to a nebaví a lístek na to, jak kolem mě projede jedna formule za 3 minuty, bych si nikdy nekoupil. Tohle mě ovšem chytlo, ačkoliv jsem o Niki Laudovi slyšel jen okrajově. Oba hlavní herci jsou uvěřitelní a člověk si k oboum najde sympatie (dokonce ani já nevěděl, komu fandit), atmosféra sedmdesátek perfetní, řemeslně také, Nikiho nehoda natočena téměř do puntíku přesně jako ta reálná, má to vtipný i vážný pasáže precizně a zábavně natočený. Dokonce jsem uvažoval o pěti hvězdách, ale myslím, že se tu mohlo věnovat více prostoru situaci po Laudově něhodě a taky si myslím, že životopisných filmů jsem viděl už pár lepších (Narozen 4. července, Kokain), které mě chytly o stupínek víc. Update po druhé projekci: Měním na pět hvězd, je to špica. :)
Wolverine (2013)
První díl X-menů, kterej nepotřebuju vidět podruhý.
Pomsta mŕtveho muža (2013)
Plusy : Dobře hrající dvojice, gangsterka plná zvratů s několika epickejma momentama Minusy: minimum akčních scén, často zbytečná utahanost a taky, že jsem si z toho filmu den po zkouknutí skoro nic extra zajímavýho nepamatoval a znova to viděl nepotřebuju
Dievča, ktoré sa hralo s ohňom (2009)
Není to už taková pecka jako předešlý díl, přesto s přehledem za 4*
Muži, ktorí nenávidia ženy (2009)
Seveřani umějí být temní a tohle se povedlo maximálně. Řemeslně tomu není co vytknout a kdyby takhle zpracovaná byla každá kriminálka koukal bych na ně častěji. Atmosféra, napětí, výborný herecký výkony, hudba ani sex tomu nechybí. Z počátku to na mě působilo trošku překombinovaně a nechápal jsem moc, proč by si někdo měl najímat na vyšetřování novináře místo detektiva, ale byla to fakt pecka a nemám tomu veskrze co vytknout. A líbila se mi i ta část filmu okolo opatrovníka Lisbeth, i když se zbytkem měla vlastně minimum společnýho.
Batman sa vracia (1992)
I víc jak dvacet let po natočení a po zhlédnutí Nolanovy trilogie je to pořád jednoznačná pětihvězdičková podívaná. A má na tom největší podíl hlavně Burton, protože svěřit právě tomuhle člověkovi do rukou Batmana byla jasná volba. Atmosféra, kterou tomuhle filmu vytvořil ve spojení s hudbou Dannyho Elfmana a vykreslenejma postavama, to by prostě nikdo jiný nedokázal.