Obľúbené filmy (10)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Sedem (1995)
Mlčanie jahniat (1991)
Bournovo ultimátum (2007)
Vo štvorici po opici (2009)
Match Point - Hra osudu (2005)
Tí druhí (2001)
Šiesty zmysel (1999)
Matrix (1999)
Posledný skaut (1991)
Tohle jsem fakt necekal :D Moc jsem se na tento film netesil, kdyz sem videl v popisu samy slovo americky americky ... a americky fotbal, to fakt ne... :P Ale takovou hromadu dobrych hlasek, ktere byly ve filmu, sem fakt dlouho neslysel. Jeste k tomu paradni bezhlava akce. Jednoznacne 5*