Recenzie (136)
T2 Trainspotting (2017)
Dvojky po dvaceti letech většinou vždycky stojí za prd, ale T2 mě vyvedlo z omylu. T2 je podle mě velice důstojné pokračování a místy i hodně zábavné a plné výborných vzpomínek na T1.
Pianista (2002)
Pianista se Schindlerovým seznamem jistě stojí v čele filmů o holocaustu o tom není pochyb! Oscar Adriena Brodyho je více než zasloužený. Tenhle film je jeden z nejlepších co jsem kdy viděl.
Rýchlo a zbesilo 8 (2017)
Rozhodně je fakt, že jak už tady píše a asi bude psát spousta lidí, že se celá série ubírá jiným směrem, tak to můžu jenom potvrdit. Každopádně pro mě to byl rozhodně zábavný akčňák s bezva závodem na začátku, ale nemůžu si pomoct prostě, ale scéna s Jasonem Stathemem v letadle při záchraně dítěte Torerra mi příjde jako vystřižená s akčňáku Sejmi je všechny v podání Cliva Owena.
Hitlerova kariéra (1977)
Jeden z nejlepších dokumentů o Adolfu Hitlerovi se supr záběry a s opravdu dlouhou stopáží.
Votrelec: Covenant (2017)
Bezva Sci-Fi ačkoliv děsně předvídatelné scény. Viz. záměna Davida s Walterem, ale určitě bych tuhle sérii neodsuzoval a točil bych další díly.
Róza (2011)
Snímek o Tadeuszovi a Róze, které spojí smrt jejího muže v poválečném polsko-pruském pohraničí na pozadí s NKVD, polskými komunisty, bitím a znásilňováním ruským dobytkem, a aby toho nebylo málo, tak do všeho ještě vstoupý nemoc (rakovina). To je opravdu tvrdá kombinace. Smutný film o tom, že konec 2. světové války nebyl všude vysvobozením.
Volyň (2016)
Sáhodlouhý začátek, kde se setkáváte s hlavními postavami, ale pokud vydržíte, tak za polovinou vlastně ani nechápete co jste si to pustily za mrazivě brutální film. U závěrečných titulků sedíte jako opaření a nemůžete si srovnat v hlavě, jak tohle lidi můžou dělat lidem, přičemž vám z toho bude opravdu nepříjemně na duši.
Futurama (1999) (seriál)
Zkrátka po shlédnutí Pilotu prostě chcete vidět další a další díly. Už ten nápad zmrazit se na 1000 let nejednoho z nás jistě nejednou napadl. Co se týče postav, tak Bender, ten je pro mě jednoznačně nejlepší animovaný ožrala a v tu chvíly, když se potká s prosťáčkem Frayem a mutantkou Leelou začíná seriál o parádní partě, která si lítá po planetách profesorovým mezihvězdným korábem *****
La La Land (2016)
Jak už tady někdo napsal. Tenhle film pohladí, jako polibek od Emmy Stone na tvář. Ačkoliv neměl jsem tu čest to zažít, každopádně muzikál rozhodně na čtyři hvězdy. V určitých částech filmu jsem měl stejný pocit jako, když jsem se poprvé díval na Pomádu.
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Jeden z nejlepší seriálů v součastnosti. První série je trochu ze začátku zdlouhavá než poznáte hlavní postavy, tak jako v knize, ale potom je to fantazie. Sice to nekopíruje uplně knižní předlohu a to si myslím, že je jedině dobře, poněvadž v knize to jde všechno hrozně rychle a po dvou sériích by jsme už byli s nápadem Philipa K. Dicka v seriálu hotový, kdežto tvůrci seriálu přidávají další a další zápletky a tím pádem dostaneme určitě od Amazonu víc dílů což je dobře. Jinak za mě *****