Posledné recenzie (55)
Sirotinec (2007)
Konečne nějaky klasický chytrý horůrek a ne z asie
Blade: Trinity (2004)
Ta to jsem nečekal jak zakončí serii :-(
Zohan: Krycie meno Kaderník (2008)
Fak se mě to nelíbylo taková trapárna. Jednu za linku na teroristi