Recenzie (141)
Cesta (2009)
Kdyby nebyl konec takový jaký byl, tak dám o hvězdu víc...
The Crazies (2010)
Náhodou :-) ... Je tam vidět ta amerika, ale ten člověk to natočil s takovou láskou k žánru. Fakt dobrý film...
Voľný pád (1993)
Douglas je tu hotový pekelník... který se navíc špatně vyspal :D
Vyhladovaní (1999)
Velice zajímavý film... velice zajímavý soundtrack...
Súboj Titanov (2010)
blabol jak mraky...
Horúce pozdravy z Paríža (2010)
pohodivka... nezastavovat se moc nad scénářem a jste v klidu...
Liga výnimočných (2003)
A co se to tam jako dělo?!
To bol zajtra žúr (2010)
No... asi jsem něco přehlédl, ale tady se myslím, nehodnotí trailery... nebo kozy...
Škaredé káčatko (1997) (seriál)
Vynikající záležitost :D ...
Pacifik (2010) (seriál)
hodnotím po shlédnutí všech dílů... ne po shlédnutí pilotu, jako někteří idioti tady... HOAWK!