Recenzie (170)
Arctic: Ľadové peklo (2018)
Příště bych prosila uspokojivý konec. To vždycky dokáže naprosto skvělej film úplně potopit. Proč se nikdy u těchto typů filmů nedočkám normálního zakončení, které by mohlo být delší než 10 vteřin?
Muž v tieni (2010)
Nudné, nezábavné, zápletka velmi slabá.
Ad Astra (2019)
Nejslabší space movie, jaký jsem viděla. Žádná akce, v podstatě žádný děj, žádné pořádné zakončení. Nevím moc, co měl ten psychologický rozvoj Bradovy osobnosti znamenat. Nuda v kině. Vizuálně to ale bylo docela pěkný.
Pomaľované vtáča (2019)
Taková délka by snad byla nežádoucí u každého filmu. Když ale pominu fakt, že mě z tříhodinového sezení bolel zadek, tak jsem celkem spokojená. Zvláštně, ale dobře zvládnutá kamera, vhodně zvolení herci a opravdu jedinečná atmosféra. Násilí a brutalita v každé scéně, někdy dost nečekané. Na začátku jsem si říkala, že chtějí snad zajímavost filmu postavit na brutálních scénách a že není možné, aby byl každý až takový sick fuck, ale v průběhu se rozvíjel chlapcův příběh i jeho osobnost, a film ve mně nakonec zanechal spoustu myšlenek. Celkově teda slušně zpracované pojetí nelidskosti a pomsty.
Americká krása (1999)
Dvě hodiny osobnostních přeměn a perfektního herectví. Kevin Spacey jako neaktivní taťka, který se Vám před očima mění na stále zajímavějšího týpka. Pravdy o jednotlivých postavách postupně vyplouvají na povrch a dobře se na to kouká.
Snehulienka a lovec (2012)
špinavá Kristen s pytlem na sobě a mastnými vlasy byla fakt extrémně špatná volba do téhle role. Myslím, že vizuálně to bylo chvílemi pěkné (pohádkový les), ale jinak teda pěkná nuda.
Proč? 13x proto - Série 3 (2019) (séria)
K některým postavám mám už po třech sériích odpor. Jinak si ale myslím, že třetí série byla pojata zábavněji než druhá. Podle mě to nebyl úplný odpad na dvě hvězdičky, jak tu všichni tvrdí. Minimálně to bylo hezky poskládané do sebe a na rozuzlení jsem se i těšila.
Hriešne noci (1997)
Poměrně zlehčené téma pornografie je tady zpracované celkem dobře. Až zbytečně dlouhý, ale vskutku zábavný snímek.
Leon (1994)
Natalie Portman je úžasná a zjevně má vynikající herecký talent už od narození. Vůbec mi nepřišlo, že má film dvě hodiny. Skvělá práce.
Svetová vojna Z (2013)
Zombie nemusím, ale tohle celkem šlo. Konec byl takový zbytečně urychlený, ale jinak mě to docela chytlo. Mininálně super obsazení.