Obľúbené seriály (10)
Stranger Things (2016)
Není co dodat. Je to ten nejlepší seriál, co jsem kdy viděl. A to jak první, tak druhá série. Prostě mi na něm sedí úplně všechno. To tempo vyprávění, hudba, osmdesátková atmosféra, herci ( snad jediná Winona mi k srdci po celou dobu nepřirostla ), a jedna dokonalá postava v dokonalém podání slečny Brownové... JEDENÁCTKA prostě pro mě tenhle seriál posunula úplně nejvýš... Jako fanoušek S.Kinga mám ke Stranger Things blízko. A smekám před bratry Dufferovými.. Díky...
Narcos (2015)
Skvělý seriál. První dvě série naprostá špička, herci, hudba, napětí.. tenhle seriál je jako droga. Dáte si díl, a musíte mít hned další.. a další.. :-)
Koruna (2016)
Černobyl (2019)
Chalupári (1975)
...něco podobného už nikdo nikdy nenatočí. Doba je jiná.. Herci jsou jiní.. Příběhy jsou jiné.. Chalupáři jsou až na pár dílů dokonalý seriál, a pan Sovák je naprosto geniální morous. Nechápu, jak tenhle seriál někdo může odsoudit kvůli pár "dobovým" věcem... Mně je to jedno. Ten seriál byl natočený proto, aby dělal radost, a mně jí dělá.. Snad jen Matuškův ústřední "song" mi už po stopadesáté leze maličko krkem :-) Ale jinak - na všech hercích je vidět radost, se kterou dělali svojí práci, a když se smíchá skvělé herectví, příjemné postředí a hezký humor, hřeje to člověka... hřeje...
Akty X (1993)
Mr. Bean (1990)
Nemocnica na okraji mesta (1977)
Přehodnocuju ze 4 hvězd na 5. Excelentní seriál s mimořádnými hereckými výkony... Kdo dává odpad nebo do dvou hvězd, je trotl, nebo na úroveň týhle Dietloviny musí dozrát... Upozornění ! Tohle je hodnocení řady z roku 1977 !! A je naprosto odlišné od hodnocení "novodobé" Nemocnice...