Recenzie (15 659)
Cesta na měsíc (2005) (TV film)
Pěkný přehledový dokument.
Žoldnier (2013)
Toto je film, který měl marné ambice stát se něčím více než jen akčním kouskem. Film je hluboce smutný, frustrující film a je to takový úvod do Stathamovi citlivé stránky. Je zde hodně scén, které fungují ale nefunguje to celkově jako film.
Mata Hari - svůdná vyzvědačka (2006) (TV film)
Pěkná přehledofka.
Duchovia (2001) (TV film)
Hlavní důvod shlédnout film je vidět mladou Elisabeth Mossovou jako náladovou teenagerku.
Tesání vlastního osudu (2019)
Líbil se mi tolerantní postoj umělce k nahotě.
Život jde dál (2019)
Je to nevyrovnaná směs chmurného dramatu o soužení a praštěné komedie o vykoupení, a zůstalo to někde na půl cesty.
Muž, který zfalšoval svůj život (2005) (TV film)
Neuvěřitelný příběh, který dokázal udržet moji pozornost přestože hned v úvodu odhalí závěrečnou pointu.
Návrat ke kořenům: Inspirace dobou kamennou (2011) (TV film)
Pěkné postřehy Průměrný věk v době kamenné 40 let tedy bylo více jak ve středověku v Evropě. Průvodce doporučuje maso, ryby a ořechy. Maso se dnes na jídelníčku některých restaurací nesměle krčí vespod a ryby jsou v důsledku přemnožení lidstva jedovaté. Máme epidemii rakoviny.
Pouť (2010)
Syn hrdiny se pokoušel stopovat do Santiaga poutního místa když zemřel. Otec cestu podnikne na jeho památku a najde sebe a potká zajímavé lidi - nové přátele. Myslím že i ateisté budou při sledování zažívat spřízněnost s tímto filmem. Možná i zatouží pouť do Santiaga podniknout. Tento film miluji. Příběh je smysluplný a zahřeje srdce. Shlédl jsem na TV Noe.
5. dimenze (2003) (seriál)
Shlédl jsem díl Blízkost smrti a bylo to pěkně názorově vyvážené se zajímavými svědectvími.