Recenzie (22)
Červená smršť (1984)
Fikcia, propaganda alebo skutočný strach z invázie? Hlavne že to baví.
Pita Ten (2002) (seriál)
Príliš detské. Na mňa. Dostala som se k tomu až moc neskoro.
Brain Powered (1998) (seriál)
Jedno z Evangelion-like anime, ktoré zapadli. A neprávom.
Blbý a blbší (1994)
Všade sú hovna! Vlastne jo, táto komédia je jedno veľké hovno.
Pomáda 2 (1982)
Čo je na tom také zlé? Veď sa to kvalitou v podstate nelíši od prvého dielu.
Street Fighter: Posledný boj (1994)
Čo urobil Raul Julia s M. Bisonem. Z toho prehrávanie je mi doteraz zle.
Vraždy v Midsomeri (1997) (seriál)
Úprimne by ma zaujímalo, koľko ten Midsomer vlastne má obyvateľov. Nadsázka nenadsázka, už to unavuje.
Princezná Mononoke (1997)
Jednoznačne najlepší Miyazakiho film!
Sketchbook ~full color'S~ (2007) (seriál)
Kdeže, Kate je najlepší. :) Aj keď nedostala príliš priestoru. Inak nejroztomilejší a najpoetickejší slice of life anime, čo kedy bolo vytvorené, Kiyohiko Azuma môže blednúť závisťou. ;) Len škoda, že je to tak krátke a že podobná anime už nevznikajú.
No Game, No Life (2014) (seriál)
Fanservice, fanservice a nič než fanservice. Nie.