Posledné recenzie (16)
Neprivolávaj nič zlého (2022)
Horory mám rád. Občas se najde snímek, ze kterého je mi ale blbě tak, že bych si ho raději nechal ujít. Podobně jako u Slunovratu i tahle záležitost mi trochu přehodila žaludek.
Bradův život (2017)
Mám pro podobný typ filmů slabost a asi to srovnávám se zajímavějšími kousky. Uvažuji mezi jednou a dvěma hvězdami. Dávám dvě, nechci to zase shodit totálně, ale: 1) Ve filmu jsem se usmál (ne smál) za celou dobu jednou (ok, má to být hlavně drama). 2) Ben Stiller mi šel tím svým fňukáním, zvláštním chováním a zároveň tím rádoby supertátovstvím extrémně na nervy. 3) Čekal jsem, že se v tom příběhu bude dít o dost víc.
Pád (2013) (seriál)
Nadějný rozjezd první série s konsolidací v sérii druhé přechází do zcela nudného úpadku závěrečné řady. To je tak, když padoucha čapnete příliš brzy a před sebou máte ještě spoustu prázdných stránek.