Recenzie (563)
Terminátor Genisys (2015)
/80%/
Terminátor (1984)
/100%/
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
/100%/
Súmrak (2008)
/100%/
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
/100%/
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
/100%/
Predátor (1987)
/100%/
Varan verzus kobra (2005) (TV film)
Nemůžu si pomoct ale neuveřitelně se mi líbily špatné triky a špatné animace tvorů.. Opravdu nevím proč ale ty animace se mi líbily.. I když by i malé dítě poznalo, že ty tvorové podle animace nejsou ani zdaleka reální, jinak kdybych měl mluvit o příběhu a o hereckém výkonu.. Nevím kdy jsem naposledy viděl horor na celkem slušný úrovni.. to je dneska taky už jedna z vzácností /20%/
Až do smrti (2007)
Víc než samotný Van Damme mě zaujal příběh /50%/
Hľadá sa Nemo (2003)
/100%/