Obľúbené filmy (10)
Zelená míľa (1999)
Titanic (1997)
Nedotknuteľní (2011)
Jeden z nejlepších filmů, co jsem kdy viděl. Dojemné, vtipné, úžasné.
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Na film jsem se těšil už od prvního traileru a musím říct, že oprávněně. Perfektně natočený film s dokonalou ústřední trojkou. Hezčí film jsem dlouho neviděl a zařazuju ho tak mezi mé nejoblíbenější. " You're a wallflower." "I didn't think anyone noticed me."
Terapia láskou (2012)
Jeden z nejhezčích filmů, co jsem za poslední dobu viděl, úžasný jsou především hlavní představitelé, Jennifer i Bradley si ty všechny nominace, včetně na Oscara zaslouží. "In a world where no one, no one understands, it's good to finally find someone, someone who can, you know me, better than I know myself, don't care what they say, don't care what this world thinks."
Čierna labuť (2010)
Tenhle film mě naprosto dostal - hlavně výkon Natalie Portman, toho Oscara si na 100 % zasloužila.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Zatím nejlepší z filmů od Marvelu, vtip, akce, obsazení. Těším se na další!
X-Men: Budúca minulosť (2014)
Jeden z nejlepších filmů, které jsem kdy viděl, jsem naprosto unešen!