Recenzie (9)
Niet návratu (2007)
Zbožňuju tenhle film!
Mauritánec: Denník z Guantánama (2021)
Výbornej film. A Tahar Rahim zcela překvapivě strčil do kapsy jak Jodie Foster (která je tu jako vždycky skvělá!), tak "kambrbeče", i když jeho morální zápas se sebou samým je dobrej motiv
Hvězdy nad hlavou - Hoří (2021) (epizóda)
Pořád si to udržuje nadstandard... občas nějakej díl zakolísá, ale co si ten seriál předsevzal - šířit pozitivní náladu -, to taky úspěšně dělá
Hvězdy nad hlavou - Inspektor (2021) (epizóda)
Je zajímavý sledovat, jak některým lidem chybí všechny ty seriálový pseudozápletky a dramata... Hvězdy jsou fajn tím, jak jsou v nejlepším slova smyslu obyčejný a ze života
Hvězdy nad hlavou - Sucho (2021) (epizóda)
Každý díl má vzestupnou tendenci, příjemné...
Hvězdy nad hlavou - Oslava (2021) (epizóda)
Druhý díl ještě lepší
Hvězdy nad hlavou - Rozhodnutí (2021) (epizóda)
Klidný, odpočinkový, vtipný
Bábovky (2020)
Hrozně plytká blbost, i když pěkně natočená
Poslouchej (2019)
O hvězdičku nadsazuju, ale to proto, že tenhle žánr tady doteď nikdo nezkoušel a za to, že to vlastně, dopadlo nad očekávání dobře, protože ten risk změnit žánr uprostřed mohl všechno pobhřít ale nepohřbil. Bavilo mně, jak jsou v tom hrdinové pořád sami, nikde nikdo, jako ve vztahz co nefunguje