Obľúbené seriály (7)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Temný prípad (2014)
Fargo (2014)
Mladý papež (2016)
Hospoda (1996)
Jeden den (2024)
Jsem jako starej pařez, kterym už nic jen tak nepohne - ale tohle mnou pohlo.
Watchmen (2019)
Geniální scénář (zejm. s ohledem na rozvinutí mytologie původního komiksu), skvělá hudba od Reznora/Rosse, vše ale trochu sráží slabší režie/kamera a často jen průměrné herecké výkony, což je veliká škoda.