Recenzie (26)
Život (2017)
Hlavně díky závěru na jaký v dnešním hollywoodu nejsme moc zvyklí jde o fungující vesmírné scifi které má docela rychlý rozjezd a i přesto, že jde o jedno velké klišé, jen těžko odhadnete kdo z herecké partičky zrovna umře.
Terminátor Genisys (2015)
Špatný vtip který už nezachrání ani Arnold. Vysloveně neúcta k originálu, kde byl klasický terminátor znázorněn jako skoro nesmrtelné monstrum a tady ho "odpraví" během prvních dvaceti minut a to je teprve začátek, o přidrzlé Sáře a zbytku zvěrstva ve filmu radši ani nemluvím.
Miesto pri mori (2016)
Silný film s výbornými herci ale na to o co v něm jde až zbytečně dlouhý. Nejde samozřejmě jen o to co ale také kde se odehrává což snímku přidává už na tak chladné atmosféře. Jakmile se divák dozví co se vlastně přihodilo hlavní postavě trpí s ní až do konce a za tu dobu uroní nejednu slzu...
Hráči (1998)
Film co si na nic nehraje a bude se líbit i těm co pokerem zrovna nežijí. Ukázka toho, že někomu jde o hru, někomu jen o prachy a těm co v tom umí dobře chodit o obojí. Díky dobře vybraným hercům, nezapomenutelnému ruskému přízvuku Johna Malkoviche a skvělému soundtracku jde o decentní drama.
Ant-Man (2015)
Hned po Guardians of the Galaxy i asi nejvtipnější a nejpříjemnější marvelovka, za což může hlavně herecká sestava a v čele charismatický Paul Rudd. Marvel je pro mě castingový genius a i když je to vlastně stále ta stejná pohádka, pořád to baví.
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
Nečekal jsem nic, dostal jsem všechno. Má to šmrnc, skvěle napsané postavy a epickou akci která strčí do kapsy i díly z nové trilogie, zejména závěrečná bitva o Scarif. Překvapení roku!
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Buddycop movie se sympatickou ústřední dvojkou, poctivou bizarní zápletkou, a hezkou ženskou. Po Posledním skautovi nejlepší a nejvtipnější Shane Black.
Umenie sebaobrany (2019)
Postupně se vyvijející bizár na který se buď chytnete od začátku a nebo vůbec. Od těchto "Art" filmů je nelepší nic nečekat a můžete být i překvapeni. PS: Alessandro Nivola by si zasloužil o mnoho víc rolí!
Sledování (1998)
Komorná, mazaná zápletka s mindfuckem na konci. Na to, že jde o režisérský debut, tak smekám.
Stratené v preklade (2003)
Vysloveně krásný film. Chvilku smutný, chvilku vtipný ale hlavně ze života. Jde vidět, že Billovi to bylo psáno na tělo a tehdy teprve rozjíždějící se Scarlett, je moc příjemné překvápko. Díky konci a závěrečnému songu je i 5* málo...