Obľúbené filmy (10)
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
napojenie na známe udalosti je vydarené. S pribúdajúcimi minútami som zisťoval, čo sa dialo v priebehu rokov a nakoniec všetko do seba zapadlo.Herci sú výborni,dej zaujme, ale aj rýchlo ubehne, skratka plnohodnotné pokračovanie.Napriek mála výhradám Abrams natočil špičkový blockbuster. Sila sa prebudila a buďme za to radi...pre mňa rozhodne 5/5
Titanic (1997)
Pravdivé lži (1994)
Avatar (2009)
Návrat do budúcnosti (1985)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
LEGENDA od majstra Q. Tarantina.Pre mňa film, ktorý pozriem každý rok ,tak ako o Vianociach Mrázika
Statočné srdce (1995)
3 min naviac,a mal by som dlhý 3 hod film. A Predsa by mi to NEvadilo.Je to silný príbeh o osudovej láske ,slobode, zrade a spravodlivosťi.Mel Gibson v tomto snímku na mňa zapôsobil ako režisér.A priznám sa,že nejedna slza mi z oka vypadla.
Utečenec (1993)
Napínavý film s výborným hereckým výkonom H.Forda a T.L.Jonnesa.Málokedy som tužil viac pri filme,aby v ňom vyšla pravda najavo.Práve tento snímok môže za to že som si obľúbil filmy s podobnou tematikou.