Posledné recenzie (14)
Boj se Satanem (2015)
Pani moji tak toto bola ina fantasmagoria🤦🏻♂️pocas celeho dokumentu som len krutil hlavou, ze to nemoze byt pravda az mam z toho svalovicu:D tu vidiet aky su ludia primitivni a namiesto toho aby uznali ze im jebe tak hladaju exorcistu..ale zas na druhu stranu niektore sceny aj s pazvukmi z reprakov hodne ocenenia oskarov.
Pach krve (2021)
Pre mna obrovske sklamanie. Co sa tyka hercov, masiek a nametu nie je tu toho vela co vycitat, ale keby aspon tak nepropagovali tento film ako najbrutalnejsi, najkrvavejsi a neviem este co naj z danej serie tak by som povedal ze super. Cakal som veru ovela viac znetvorenich kanibalov, gore umrtia, ale prislo len klasicke zabitie nastrazenymi pascami. Keby tomu dali iny nazov urcite by to malo ovela lepsie hodnotenie ako teraz.
Doktor Strange (2016)
Toto ma byt "Marvelovka"?? Cisty gulas v dimenzii, kde niekto slapal na LSD...herecky uplne bezduche, ziadna postava ma neuchvatila a ani nestala zato, aby si ju clovek vo filme oblubil..pre mna velke sklamanie a dufam, ze ak bude pokracovanie, co tomu jasne nasvedcovalo to bude uz o niecom uplne inom..