Posledné recenzie (23)
Pustina (2016) (seriál)
No a pak že to nejde!!! Tuto českou seriálovou bombu jsem zhltl, jak se říká, na jeden nádech. Je vidět, že když se jednou za uherák podaří v naší vlasti napsat úžasný scénář, tak ten zbytek přijde nějak sám, protože herce i režiséry na to máme. A výkon Jaroslava Duška? Naprost famózní. Doufám, že je to začátek nové éry a nejen výstřel do tmy-i když z pořádné houfnice!
Rapl (2016) (seriál)
Zklamání! Ale těžké zklamání! První tři epizody jsem ještě nějak protrpěl, ale u čtvrté už bouchly saze i mně...Jediné, co to jakž takž drží nad vodou, je zatím herecký výkon Hynka Čermáka. S hodnocením ještě počkám, prozatím 3* za první 3 epizody a odpad! za čtvrtou...to je dosud průměr 2*...Po pěti dílech-mám pocit, že počet vražd v Krušných horách je nejvyšší na počet obyvatel, minimálně v Evropě...scénář naprosto mimo mísu!
Narcos (2015) (seriál)
Po první serii nadšení! Syrový, na nic si nehrající, strhující seriál....a když si představíte (po odmyšlení filmařské latiny), že se ty události děly (a zcela jistě někde ve světě dál dějí), přeběhne vám mráz po zádech!