Recenzie (58)
Roztříštění (2019)
Škoda, že to bylo tak "průhledný". Bylo by to na plnej počet. Ale i tak vynikjící!
Lajna - Série 2 (2019) (séria)
Zatim o dost slabší, než první řada. Hlavně ten dědek mě slušně sere (Šárský). To je jako kdo? My snad nemáme kvalitní starší herce? Nicméně od třetího dílu to vypadá, že by se to mohlo trochu rozjet. Zásluhu na tom má hlavně Venca Neužil, kterej předvádí neskutečný věci!
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Ta banda nezajímavejch buziků už mě slušně nudí.
Polopatě (2013) (relácia)
Kdyby náhodou někdo nevěděl do čeho v suchých letních měsících zachytávat na zahradě dešťovou vodu, tak to může být například plastový barel. :-D Pořad pro movitější retardy co neuměj ani zatlouct hřebík! Zlatej Přemek Podlaha.
John Wick 3 (2019)
Rambo je nula! :-))
Chvilky (2018)
Za tohle dostala Bokovka lva? Akadémicí asi jedou na slušnym matroši.
Zlatý podraz (2018)
Přesně takhle to dopadá, když scénář píše jelito, který si během komentování plete pomalu celou jednu čtvrtinu MS s ME. (MS žen 2010. Zápas už nevim, ale moc bych za to nedal, že to bylo zrovna finále :-D ) Herci taky povedený! Baskeťák to mělo v pazourách poprvý těsně před natáčením. Chvílema jsem při driblování nemoh dejchat smíchy. Škoda námětu. Díky Kubo!
Pomsta (2019)
Slušná porce kvalitního násilí. :-)
Černobyl - 1:23:45 (2019) (epizóda)
Ze všech dílů běhá mráz po zádech. Těžko ale říct, jestli víc z katastrofy, nebo z politiky.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Ty krávo! 92 %? :-D :-D :-D