Recenzie (57)
Out of Darkness (2022)
Příšerná blbost. Horší než odpad.
Rodina nindžů (2024) (seriál)
Na to jaký má seriál potenciál je to velká slabota. A bojové scény? Mno, chvílemi to vypadá spíš, jako když se perou děti.
Marvels (2023)
Tenhle počin je naprosto mimo. Je tak mimo, že je i mimo blbost :D
Sicario: Nájomný zabijak (2015)
Tenhle film, vás na začátku vcucne a na konci vyflusne úplně hotový. Je tak dobrej, že mu odpustím i drobné chybky, jako například, když agentka při zásahu sejme drbana a nechá mu zbraň v ruce a nakonec se ještě k němu otočí zády. A to jak mu měřila tep :D. Ale jak říkám, odpuštěno.
Sandman (2022) (seriál)
První díl byl skvělý. Tajemný a tajuplný, temný a překvapivý. A ten rituál! Pane Bože. Úžasné. Další díly bohužel, nelze doporučit.
Predátor: Korisť (2022)
Film je o líné, malé indiánce, které nemá ráda brzké vstávání s ostatními sběrači a pořád si nezvykla na indiánský budíček. Proto se snaží všem dokázat, že je vlastně lovec, i když jediné co dokázala za celý film ulovit, je zaječí rodinka. Medvěda, pumu a dokonce ani jelena nezvládla a i souboj se svými vrstevníky projela. I když na chvíli to vypadalo, že vyhraje, když použila typickou holčičí zbraň, tedy kousání. Nevíme kdy a jak, neboť film nám to neukazuje, absolvovala výcvik v ninjustu a následně vyvraždila půlku tábora smraďochů. Dále ve filmu můžeme vidět postaršího, začínající stařeckou demencí trpícího predátora, který přišel strávit důchod, na naší matičce Zemi. I když bylo od prvního traileru jasné, že predátora v tomto filmu porazí malá holka a Dutch a všichni ostatní borci, z dalších filmů, většinou s elitním výcvikem, byli vlastně srač.y, v duchu jsem doufal, že to bude jinak. Bohužel, nebylo... Jediné, co je na filmu opravdu dobré, je vizuál predátora (ani obyčejného medvěda prostě nezvládli) a fanoušci mohou vidět pár nových vychytávek z predátořího arsenálu zbraní.
Všetko, všade, naraz (2022)
Film nám sděluje, že je hrozné žít vedle matky, která není schopna akceptovat homosexualitu svojí dcery a že je extrémně podivné, když si muži strkají věci do řitního otvoru. Ano, s obojím lze v podstatě souhlasit. Jen si nemyslím, že je nutné točit kvůli tomu film. Navíc film, který není dobrý vůbec v ničem. Jeden z nejhorších filmů vůbec.
The Gray Man (2022)
Po dloooouhé době, dobrý film.
Paralelné svety (2022) (seriál)
Neuvěřitelně tupá pitomost.
Doctor Strange v mnohovesmíre šialenstva (2022)
Už si ani nevzpomenu, kolikrát jsem si během filmu řekl "proč?". První díl, je jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec. Toto, je slátanina. Ano efekty skvělé, herecké výkony výborné atd. atd. Ale k čemu to všechno je, když příběh je jeden velký shit.