Recenzie (569)
Číslo 23 (2007)
Je to skvělý film, vůbec mi nevadí to "přečíslování" dvacet trojkou jako někomu.. Pěkně jsou zpracované vzpomínky a příběh knihy. A ten závěr... Super!
Tom a Jerry - Puss Gets the Boot (1940) (epizóda)
Zrození legendy... A Tom hned dostal padáka, Jerry je svině.
Dařbuján a Pandrhola (1959)
Smrťák, jitrnice na stromech, pivo v potůčku. Špica českých pohádek.
Okamih zlomu (2007)
Detektivky vůbec nemusím, ale tahle má prostě něco do sebe. Film si mě dokázal udržet až do toho "okamžiku zlomu" a to se mi stává u filmů tohoto žánru málokdy.
Sedm divů technické civilizace (2003) (seriál)
Dokument, který mě přesvědčil o tom, že nic není nemožné.
Silent Hill (2006)
Všechny filmy natočené podle her by si měly vzít ze Silent Hill příklad. Pokud se chcete skutečně bát a ne jen lekat tak neváhejte.
Jackass 2 (2006)
Prakticky na stejné úrovni jako první díl až na propracovanější scénky, které zaručí, že je jen tak někdo nenapodobí.
Psí vojaci (2002)
Skvělá a napínavá atmosféra v temném lese i obléhaném domě. Perfektně odvedená práce! Celkem mě mrzí to nízké hodnocení tady. Pro mě jeden z nejlepších hororů co jsem kdy viděl.. alespoň z těch novějších.
Posledný skaut (1991)
Jedna ze špiček akčních filmů. Dokonalý sice není a děj se podobá ostatním filmům z tohoto období, ale má jedno eso v rukávu, a to Willise s hláškami, které snad nikdy neomrzí a pořád jsou peprné. "Nikdo tě nemá rád. Všichni tě nenáviděj. Posereš to. Usměj se čůráku." - občas si dám u zrcadla taky takovou terapii.
Nožnicovoruký Edward (1990)
Můj nejoblíbenější film od Tima Burtona. Vždy když je příležitost tak se na něj rád podívám nebo si pustím úžasný soundtrack. Závidím autorovi jeho fantazii...