Recenzie (1 355)
Zmenšovanie (2017)
Ten napad se zmensovanim jako zachranou lidstva mi prisel skvelej, ale nakonec jsem videl jen pribeh o chlapikovi, kterej prozrel a zacal patrat dobe skutky. To vse v pomerne zdlouhave podobe... Cekal jsem neco jineho... 9/4/2020 63%
Pán a pani Smithovci (2005)
Cool, sexy, vtipne a napinave. Ze to nema uplne logiku? Cert to vem. Tenhle film podle me splnuje vsechno, co si tvurci naplanovali. Skvelo to utika a rozhodne jsem se nenudil... 8/4/2020 85%
Muži v čiernom 3 (2012)
Porad zabavna jizda ... 8/4/2020 80%
Bez mena (2009)
Je smesny a strasne smutny zaroven koukat na to, jaky problemy a starosti tu resime my... 7/4/2020 88%
Domek z karet - Série 5 (2017) (séria)
Porad si to drzi vysokou uroven... 6/4/2020 86%
Domek z karet - 65. kapitola (2017) (epizóda)
Ta prudka zatacka "Jak se zbavit Kevina" je tu proste opravdu moc videt. Ale presto se na dalsi radu rad podivam...
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Je to efektni, barevny jak reklama na vlozky, ale stejne jsem se dost nudil. Proc jsou ti iksaci vzdycky tak narvani patosem... 4/4/2020 62%
Mlčanie jahniat (1991)
Klasika všech klasik. Takhle má vypadat pořádnej napínák.....
Skautův průvodce zombie apokalypsou (2015)
Drsna, svizna a opravdu vtipna jizda.
Červená volavka (2018)
Těžko hodnotit. Příběh zajímavej, jeden přečůrává druhýho, docela i napínák. Problém je v tom, že chvilkama jsem se ztrácel, ale ještě větší problém vidím v tom, že mi bylo tak nějak jedno kdo vyhraje a kdo umře... 3/4/2020 65%