Recenzie (314)
Ima, ai ni jukimasu (2004)
Zamiloval jsem si východoasijskou kinematografii - sekci: romantický film. Vše je v nich tak jednoduše čisté a dojímavé. Přesně takový je i Ima, ai ni yukimasu, vyprávějící o jednom zázraku vyvstalém během japonského období deštů. Lehce natvrdlý a stydlivý Takumi se podruhé zamilovává do stejně stydlivé Miy... 8,5/10
Gándhi (1982)
Naprosto famózní Ben Kingsley - to zaprvé. A zadruhé? Naprosto famózní osobnost Mahátma Gándhího. Attenborough stvořil jeden z nejlepších biografických filmů historie. 10/10
Hviezdny prach (2007)
Vskutku povedená pohádka s nekonvenčním pojetím charakterů jak postav tak celého příběhu. Za vše vypovídají vztahy mezi princi či postava kapitána Shakespeara - v podání výborného R. de Nira. Sympatická je také ústřední dvojice (sand až do doby než Tristanovi narostou dlouhé vlasy a začne mi připomínat O. Blooma). Chtěl bych ještě vyzdvihnout působivou hudbu a perfektní kameru, kdy některé záběry z ptači perspektivy nechali vzpomenout na velkolepost Pána Prstenů. 8/10
Červený škorpión (1988)
Jako malý jsem to hltal. Už se na to raději nikdy dívat nebudu, abych si nepokazil ty nostalgické vzpomínky.
Likvidátor (1996)
Na druhou stranu jsem se u toho opravdu zasmál...Zvlášť letadlo a krokodýli neměli chybu:-D
Trojčátka (1995) (seriál)
Jeden z nejlepších cyklu dětských pohádek. Jediná věc, na kterou se dalo v Kouzelné školce opravdu dívat.
Je treba zabiť Sekala (1998)
Závěrečný obraz - uprostřed kříž, jeden lotr po levici, druhý lotr po pravici. Pro jednoho připraveny brány pekla, pro druhého snad osud lotra po pravici. Jeden z nejlepších českých filmů vůbec, kde hrají prim polští sousedé. Ještě taková blbost na závěr - Valach by v životě neřekl patvar "viď"!:-)
Přemluv bábu (2010)
Kdyby to bylo alespoň vtipné, Zelenko...
Volejte Novu (2003) (relácia)
Nesnáším Novu...
Vinnetou se vrací (1998) (TV film)
Nikdy nepochopím, jak mohl Pierre Brice souhlasit s tímto pokračováním "Vinnetoua".