Recenzie (260)
Rozhnevaný muž (2021)
Obehrané téma zabili jste mi syna tak vám dám přes držku. Prostě tuctový 100 krát obehraný příběh bez nějakého extra nápadu. Střílečka profesionálně natočená s minimem přeživších. Ale na 2 hodiny trochu málo. I když režisérumí. Neurazí ani nenadchne a po druhé se na něj hned tak nepodívám.
Operácia Corned Beef (1991)
Parodie na akční a špionážní filmy srovnatelná s prvními Návštěvníky (Herci i tvůrci). Spousta kultovních scén(Např. odběr krve). Nekorektní humor. Scénář by dnes vydal na několik filmů. Takové filmy už se teď netočí. Z nostalgie plný počet.
Atomic Blonde (2017)
Akční scény nevěrohodné. Sebestřednost superženy přehnaná. Jinak slušná oddechovka i se slušným scénářem nutícím diváka i myslet.
Takmer normálne dievča (2015)
Slušná teenagerská romanticko akřní komedie. Standardmí zábava.
Black Widow (2021)
Největší zklamání posledních let. Film bez myšlenky. Pustá akce bez hlavy a paty. Radoby psychologické vložky situaci jen ztrapňují. Kdyby to bylo humorné, dalo by se to brát jako parodie. Ale takhle - sračka. Výhřez neschopného scénáristy filmu nebo komixu?
Agent - Season 4 (2010) (séria)
Nový parťák do skupiny. Místy nelogičnost, ale dá se přes to přenést. Jinak dobré. Jen nechápu to mysteriozní. Někdo asi neumí přeložit mystery. Je to sakra rozdíl.
Agent - Season 3 (2009) (séria)
Zatím nejlepší série. Stále pátrá po zdroji problémů a jak se vrátit a mezi tí, řeší případy klientů. Matka vadí minimálně. Jen to trochu začíná připomínat pohádku. Pomož Jiříku a my ti taky pomůžeme.
Agent - Season 2 (2008) (séria)
Druhá série navazuje na tu první. Pátrání pokračuje a případy jak víno. Matka a brácha vadí..
Agent - Season 1 (2007) (séria)
Výborný seriál. Souvislé pátrání po zdroji problémů hlavního hrdiny a v každém díle vlastní případ ve stylu hard school. Má šmrnc. První série je dobrá, jen matku a bráchu si měli odpustit. Rodinné vykecávačky zdržují a ubírají hvězdičku. Jinak dobrý nadhled s humorem i dobré nápady. Radost sledovat.
Wonder Woman 1984 (2020)
Oddechovka fajn, ale ty nelogičnosti a hlouposti.