Recenzie (247)
Lovec: Zimná vojna (2016)
Tri moje lásky sa stretnú v jednom filme a vznikne z toho taká píčovina :/. Ale tak hlavne, že tam je "afroameričan" :D.
Captain America: Občianska vojna (2016)
Captain America? Skor Avengers a bez zaporaka...pozitivum pre mna je mlady spider man inak celkom nuda. A by ma zaujimalo ci aj poistovne v tomto Alternativnom svete poistuju voci skodam sposobenymi Avengermi.. By ma celkom nasralo keby volaky avenger hodi do Iron mana moje nove auto, kto by mi to zaplatil? :)
Krycie meno U.N.C.L.E. (2015)
Slušná "špiónovka". Pekný európsky, retro vizuál. Sympatický herci, dobré akčné scény, objavia sa aj vtipné hlášky. Bavilo ma to viac ako tohtoročný James Bond, Misson Impossible ci dokonca Kingsman.
Rebel bez príčiny (1955)
Cakal som trosku viac "rebelie", asi sme uz dnes podobnymi filmami presyteni. Rozumiem uspechu filmu v casoch minulych a urcite ho zaradujem medzi historicke kusky ktore stoja za zmienku. James Deanovi to naozaj sikovne hralo.
Mission: Impossible 4 (2011)
Môj prvý misson impossible, až teraz. Rozhodol som sa ho pozrieť kvôli scéne na Burj Khalifa a výskoku z okna nemocnice, ktoré Cruis natáčal sám( :O). Potešilo ma aj, že sa vo filme objavila Lea, taktiež Jane nieje určite na zahodenie aj mužské kladné postavy sú sympatické. Takže prvá polka ma bavila, zvyšok už nemal čo ponúknuť. Taká priemerná agentská záležitosť (so zaujímavou mrakodrapovou scénou).
Bojovník (2015)
také klišé, že som nemal ani chuť to dopozerať
Ja, Earl a dievča na zomretie (2015)
citova zdieracka ale celkom stylovo spravena, nenutena a rozkosna ... aj slzicku som skoro vyronil
Terminátor Genisys (2015)
:D tak to he riadna zlatanina douzlena, ale tak treba zo znacky vymackat co najviac prasulov :D...dufam ze arniemu zdravie bude sluzit a dockame sa aj 6. pokracovania :D. Oplati sa pozriet uz len kvoli tomu staremu panovi ... vlastne aj tak je to skor len strata casu a znasilnovanie starej dobrej klasiky
Krvavé zjavenie (2016)
pi=ovina, popcorn time ma oklamal, ze 4,5 hviezdy za takuto chujovinu? Ani sa to dopozerat neda ...
Labyrint: Zhorenisko (2015)
Ani neviem preco tieto chujoviny pozeravam. Asi sa chcem vcitit do cias ked som mal 12 rokov a taketo filmy sa mi pacili.