Recenzie (85)
Jie tou sha shou (1996)
Sice se mi libila doba ve které se film odehrávál ale to provedení už moc ne. Spíš mi to připadalo jako nějaká slátanina a jako i nepovedený remake než pokračování výborné jedničky. Donnie Yen se ani moc neukaže a ani nic nepředvede. Spíš mi to připadalo jak kdyby ani neměl hlavní roli ale spíše nějakou tu vedlejší roly zdatného hrdiny. A bojové scény byly trochu i docela dobré ale v některých scénách i nic moc, na to že akční choreograf byl Yuen Woo-Ping. Na první díl to ani nenavazalo.
Virový faktor (2012)
Příjemné překvapení. Úžasný akční film s úžasnou akci a se skvělým dějem. Úžasné akční scény a nejen to prostě výborný akční film se solidní akci jak se sluší a patří. Skvělé obsazení které filmu dodalo ten správný šmrnc (Jay Cho a Nicolas Tse atd).Tenhle film se prostě jednoduše povedl a to perfektně. Výborné zpracování.
Chorý svet (2016)
Výborný film.
Legenda o perlách naga (2017)
Hlavní postava a taky i druha hlavní ženská postava se mi moc nelíbila neboť oba byly docela otravné a to mnohdy. Oba postavy byly špatné napsané, nelíbil se mi jejich charakter atd. Zvířátko hlavního hrdiny bylo docela roztomilé. Co se týče filmu tak je to v celku docela dobrá podívaná s dobrým provedením a zpracováním, škoda že film trochu kazila ne-sympatie dvou hlavních postav které jsem již zmiňoval. Film jinak krom toho samozřejmě není špatný právě naopak je docela hezký.
Stalo se v Číně IV (1993)
Dle mého uvážení asi nejslabší díl z celé série. Film je celkem dobrý ale nijak zvlášť neuchvátil. Vincent Zhao Wenzhuo byl v roli Wong Fei Hunga stejně dobrý tak jako samotný Jet Li. Bojové scény byly docela v pohodě ale ty lvy tance byly otravné a ten ženský klan co tam byl a masakroval ty cizince byl rovněž celkem otravný.
Bronzová zahrada (2017) (seriál)
Hned po prvním dílu jsem věděl že se mi to bude líbit a nebudu se u toho nudit. Vše je perfektní zpracované i provedené. Počet dílu je naprosto vyhovující. (y) Tohle se povedlo, skvělá série.
Yi dao qing cheng (1993)
Velice nudný kung-fu snímek. Na film jsem se těšil ale moc nadšení jsem nebyl, film mě totiž moc nebavil. Pustil jsem si jej kvůli obsazení (Ti Lung, Cynthia Khan , Rosamund Kwan) a taky kvůli tomu že režisérem filmů je můj oblíbenec (Sammo Hung). Bojové scény nebyly nic moc takové suché a vlastně jich moc ani nebylo, pořád samé bláboly o vlasti atd. Ani Souboj Sammo Hunga s hlavním hrdinou nebyl zrovna k popukaní. Postavy ve filmu se mi z daly příliš namyšlené a nudné.
Destiny Kamakura Monogatari (2017)
Tohle mě prostě dojalo, velmi dojemný film plný krásy. Film byl a je pro mně úplným filmovým zážitkem. Jedním slovem prostě dokonalost.
El fútbol o yo (2017)
Popravdě docela vtipná komedie u které se určitě zasmějete, bavilo mě to. Adrián Suar je výborný komik. Co se týče deje tak by neuškodilo o trochu vícero humorných scének, ty tam sice jsou ale proč to neokořenit o trochu vic, krom toho se to da, atmosféra ujde. V Celku příjemná komedie u které se zasmějete.
Priatelia (1994) (seriál)
Dle mého určitě nejlepší americký sitcom který vás nikdy neomrzí i po vícero milionkrát zhlédnutí. Jednoduše perfektní záležitost, jeden z nejlepších sitcomu. Třešnička na dortu je perfektní obsazení které tomu přispívá skvělou atmosférou a originalitou.