Recenzie (56)
Zámek a klíč (2020) (seriál)
Komu se tohle líbí a neviděl, tak doporučuju: Pokoj č. 10 . Jinak je to fajn. Uvidím jak další díly
Servant (2019) (seriál)
Spoiler**************************************** To chce mít talent, takhle dojebat tak skvělý seriál. NEchápu, proč tvůrci prostě neukončí všechny otázky a nechají to takhle otevřené...
Traja bratia (2014)
hrozná blbost. Písně pro děti ok, ale ty dialogy? I já bych vymyslel lepší slova. Strašný
Stranger Things (2016) (seriál)
Je to napínavé, skvěle zahrané, skvěle napsané, skvěle udělané a poslední epizoda opravdu vtipná! Za mě druhý nejlepší seriál, který jsem kdy viděl - první je Breaking Bad. Už aby byla další série a snad se tam ukáže... ten kdo viděl ví, koho myslím.
See - Božský plamen (2019) (epizóda)
Mně to zase tak nereálně nepřipadá. I dnes umí někteří lidé "vidět" a cítit okolo sebe věci. V seriálu na to mají stovky let. Takže proč ne. Takže to, že to občas vypadá jakoby viděli beru tak, že to je pro ně už prostě přirozené a v pohodě. Jinak je to pecka :) Haka byla luxusní a kvalita z TV+ je fantastická!!! Těším se na další díly. Hlavně neztrácet tempo
Godzilla II: Kráľ monštier (2019)
Jebu na to, jestli je to logické, ale je to BOMBA! Luxusní efekty! Mám rád obry, monstra a proto tenhle film miluju
Mortal Kombat (1995)
Tento film je čistě záležitost pro hráče. Nelze tomu dát méně jak 5*. Raiden a Sub-Zero je prostě nejlepší :)
Escape Room (2019)
Jsem spokojený. Tento typ filmů mě hodně baví a je to skvěle udělané. Ty hory a bowlingová místnost pecka :) Rád bych dvojku
Perníkový tatko (2008) (seriál)
U seriálu Perníkový táta hodnotím velmi pozitivně i jednu věc a to, že postavy se nechovají trapně. Člověk si řekne, proč neudělá tohle a on to za sekundu udělá. Takže momenty typu "ježiš, to je trapárna, to by v životě člověk neudělal" tam nejsou. Celkově je to velmi podařený seriál a pro mě je to nejlepší seriál, který jsem viděl. Trochu mu šlape na paty Černobyl, ale to je minisérie a kdo ví, jeslti by si udržel takovou dokonalost v několika sériích stejně jako Perníkový táta.
Tajný agent (1997)
Samej odborník na filmy tady. Na tomhle filmu je špatné jenom to, že ..... co? Seagala mám rád a ten film je hodně odpočinkový a celkově fajn.