Recenzie (293)
Vlak do Pusanu (2016)
Walking dead po činsky :)))
Jason Bourne (2016)
Jason nikdy nesklame! Polovicu filmu som nedychal a tohto roku mi toto presne chybalo. A manzelka Danskeho dievcata - Wau ! Posledny song vo filme a ja s otvorenymi ustami.
Buchty a klobásy (2016)
Pekna prasarnicka :)))
Oko v oblakoch (2015)
Prosim ta Helena, uz si nikdy neobliekaj uniformu,.,.
Tvrďas 2 (2014)
Wau, Glover tomu pridal poriadne gule! A nie len to, ktore mu zamrzlo :-D
Čo robíme v temnotách (2014)
Ono to je take primitivne, az je to cele dobre a vtipne. Skoda fakt tych antivtipnych scen, ked si poviete, preco to vlastne pozerate.
Hříčky přírody (2015)
"...jedia mi moju bowlingovu ruku! " Really? Ach...
Aplikácie (2015) (relácia)
Wau! Ako si nastavit budik!
Banshee - Úkaz z Bible (2016) (epizóda)
Lucas Hood is back a to v plnej krase!
MISS Slovensko 2016 (2016) (relácia)
Pekne svetla, vazne. A Miso bol celkom ok. Tak.