Obľúbené seriály (10)
Nezvestní (2004)
6 serii? Niekedy by ma to riadne nudilo, ale LOST je proste LOST...
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Velky hit na internate aj ked na prvykrat ma to nechytilo. Zacal som pozerat az vtedy, ked vsetci ostatni uz vedeli, ako skonci druha seria :)) a potom som bez toho nevedel vydrzat!
Kravaťáci (2011)
Namotavka hned po prvej casti a ta Rachel.....pfuuuuuuu :)))
Ajťáci (2006)
Priatelia (1994)
Alf (1986)
Dva a pol chlapa (2003)
Walking Dead (2010)
Community (2009)
23.06.2015 - len taka rada, nepozerat 6 seriu....to uz hranici s primitivizmom :)