Posledné recenzie (873)
L'Homme inconnu (2021)
Krása Azurového pobřeží vždy lákala umělce. Tentokrát toho využil spisovatel, aniž by tušil, že to nebude jediná krása, kterou zde najde. Možná ji našel, možná ne, možná mu to přineslo něco víc... O tom a o snech starších mužů je tento film, který nelze jinak než doporučit.
Femme (2023)
Čekal jsem trochu důmyslnější, lépe vypracovaný děj, ale ani tak to není špatný. Herci všichni skvělí, nejvíc asi George MacKay. Film kazí kamera, místy i zvuk. Oba režiséři jsou v začátcích, tak snad bude jejich tvorba čím dál lepší.
Lieta v tom (2023)
Jestli existuje nějaké klišé, které tady nebylo využito, bude to velký div. Že české (bohužel poslední léta spíš česko/slovenské) komedie nebaví, jsem si už tak nějak zvykl, ale přesto vždy doufám, že přijde něco, co tento kdysi slavný žánr připomene. Nestalo se ani tentokrát, zhruba od poloviny už to byla spíš nuda.