Recenzie (63)
Tri oriešky pre Popolušku (2021)
Jediné plus je hudba a norská krajina
Nie je čas zomrieť (2021)
Tři hvězdy jsem dal proto, že 3x použít výbuch na Jamese s opakujícím účinkem je fakt hrozné. A ten počet střel vypálených taky na něj bylo až přemíru.
Supernova (2020)
Úžasný film. Ale závěr by potřeboval přepracovat. Moc jalové
Služobníci (2020)
Úžasný film. Na čemkoliv vás v minulosti nachytají, vám v budoucnu předhodí.
365 dní (2020)
Něco tak ... Děj šel nahoru, dolů.
Šarlatán (2020)
Chybělo mi závěrečné zhodnocení, jak oba dopadli. Jinak byl film chvílemi nedotažený. Ale úplně úžasné dílo.
Havel (2020)
Občas vtipné, ale závěr značně nedotažený. Z rozhovoru Dubčeka a Havla se dalo vytřískat mnohem více. Postava Olgy Havlové měla být více propracována.
Láska v Toskánsku (2020)
Na to, že je to Jamese D'Arcyho pořádně první film, tak se velice podařil. Zasmála jsem se i pobrečela. Vizuální stránka filmu byla úžasná. Chvílemi to ale chtělo větší hloubku. Mladý Richardson ještě potřebuje dozrát ve skvostného herce.
Životní šance (2014)
Pěkné, ale celkově to moc nesedí. Nemá to hloubku. Lepší zpracování tématu měl film Slavíci v kleci.
Druhá strana nádeje (2017)
Výborná tragikomedie. Velice jsme se v kině zasmáli.